CFM Evolution vanilka 2250g | Prom-In

Dostupnosť: Ihneď
44,50€
Bez DPH: 37,08€

Množstvo

CFM Evolution vanilka 2250g. Vďaka šetrnému spracovaniu sa jedná o absolútnu špičku medzi vysokopercentnými proteínovými suplementami na trhu. Zachovanie maxima bio-aktívnych frakcií pôvodnej suroviny zaisťuje vhodnosť tohoto proteínu pre najširšie spektrum užívateľov od kondičných cvičencov až k vrcholovým športovcom. Jeho lahodná chuť je bezkonkurenčná.

Bielkovinovú zložku tvorí iba srvátkový koncentrát vyrobený unikátnou nechemickou výrobnou technológiou CFM (cross flow microfiltration – mikrofiltrácia skríženým tokom cez keramické filtre), ktorá umožňuje zachovať prirodzenú vysokú biologickú hodnotu výstupnej suroviny. Pre ešte lepšiu stráviteľnosť bol použitý enzým laktáza, ktorý je nastavený pre štiepenie zbytkového obsahu laktózy. Ďalej sme použili zmes proteolytických enzýmov a extra porciu vetvených aminokyselín a glutamínu. Tým vznikol produkt, ktorý se môže nepochybne radiť ku špičke vo svojej kategórii.

• 100% CFM koncentrát.
  • 10% voľných aminokyselín.
  • Laktáza.
  • Proteolytické enzýmy.
  • 100% instantný.
  • Bez plnidiel a zahusťovadiel.

Prom-In CFM Evolution je hlavne určený pre:

• Silových športovcov pri snahe o nárast svalovej hmoty.
  • Silových športovcov pri snahe o zníženie množstva telesného tuku.
  • Vytrvalostných športovcov pri nedostatku makroživín.
  • Pracujúcich ľudí s nedostatočným príjmom bielkovín.
  • Cvičencov pri snahe o zlepšenie postavy.
  • Športovcov počas diéty.

Prom-In CFM Evolution neobsahuje zahusťovadlá a tak nezapĺňa váš žalúdok zbytočnými látkami, ktoré zhoršujú trávenie bielkovín a spôsobujú zažívacie ťažkosti.

Prečo po tréningu prijímať bielkoviny?

1/ V období po tréningu je nutné naštartovať syntézu svalových bielkovín, skrátene MPS (Muscle Protein Synthesis). Pre optimálny štart MPS je rozhodujúce takzvané aminospektrum bielkoviny. V tomto smere jednoznačne vedie srvátkový proteín.

Zvýšenie MPS príjmom WPI (whey protein isolate, tedy srvátkový izolát) = Vysoká absorpcia bielkovín = Stimulácia svalového rastu.

2/ Druhým dôvodom pre použitie srvátkového proteínu po tréningu je možnosť zvýšiť hladinu inzulínu. Inzulín je hormón, ktorý stimuluje regeneráciu a navyše inhibuje kortizol. Jednoducho povedané, inzulín veľmi efektívne prepne z katabolického módu na anabolický. Vďaka príjmu kvalitného proteínu po tréningu získame pre náš organizmus cenné aminokyseliny a môžeme v tele efektívne naštartovať anabolické procesy.

Zdravotné výhody srvátkového proteínu

Nielen, že srvátkový proteín stimuluje optimálne MPS, ale vďaka obsahu bioaktívnych frakcií podporuje imunitu. Podnecuje totiž tvorbu protilátok (IgA) a vďaka vysokému obsahu špecifických aminokyselín (cysteín) podporuje tvorbu glutatiónu, čo je veľmi dôležitý antioxidant. V neposlednej rade musíme zmieniť významný obsah glykomakropeptidov, ktoré sa podieľajú na výstavbe bunkových stien. (Tieto sú zachované iba u izolátov spracovaných šetrnými spôsobmi filtrácie.)

Čo nám teda srvátkový proteín ponúka:
  • Zlepšenie absorpcie živín.
  • Zvýšenie produkcie sérotonínu a tým kognitívnych funkcií.
  • Zastavenie rastu patogénnych baktérií (napr. E. coli).
  • Zníženie oxidačného stresu a neutralizácia toxínov.
  • Zlepšenie hodnôt hladiny krvnej glukózy.
  • Podporu rastu probiotických baktérií.
  • Zníženie rizika rozvoja rakoviny.
  • Regeneráciu pečeň a prevenciu steatózy.
  • Zlepšenie stavu pri autizme a depresiách.

Veľká výhoda srvátkového proteínu je tiež to, že prípadná intolerancia je menej častá ako u druhého zástupcu bielkovín mlieka, kazeínu. Jedným z dôvodov môže byť aj to, že ľudské materské mlieko je tvorené srvátkovou bielkovinou a kazeínom v pomeru 3:1, kravské mlieko má oproti tomu pomer 1:4.

Ďalšou výhodou srvátkového izolátu je takmer nulový obsah tuku a tiež nulový obsah laktózy. Vďaka tomu je proteín extrémne rýchlo stráviteľný. Je tiež veľmi dobre tolerovaný ľuďmi, ktorí majú problém s mliečnou bielkovinou a laktózou.

Zloženie: Srvátkový proteínový koncentrát spracovaný metódou CFM (srvátkový proteínový koncentrát – mlieko), glutamín, L-leucín, L-isoleucín, L-valín, protihrudkujúca látka: oxid kremičitý, náhradné sladidlá: sukralóza a neohespedridín E959, tráviace enzýmy: laktáza, bromelaín, papaín, aróma; farbivo: extrakt carthamus.

Obsahuje: sójové zrná, mlieko alebo výrobky z nich

Ďalšie informácie: Výrobok nie je vhodný pre starších ľudí, tehotné a dojčiace ženy, osoby trpiace dnou a ochorením ľadvín. Použitie odporúčame konzultovať so športovým lekárom. Uchovajte v suchu. Po otvorení spotrebujte do jedného mesiaca. Dbajte na dobré uzatvorenie obalu a dodržiavanie spôsobu prípravy. Neprekračujte odporúčané denné dávkovanie.

Príprava: 30g (2 zarovnané odmerky) rozmiešať v šejkri alebo mixéri s 200 až 300 ml neperlivej vody. Chuťovo zaujímavejší kokteil vznikne rozmiešaním 30g (2 odmerky) s 250 ml mlieka.

Návod na prípravu a odporúčané dávkovanie: 30g až 120g denne vo dvoch až štyroch porciách.

Krajina pôvodu: Česká republika

Veľkosť balenia: 2250g
Forma: prášok
výživový doplnok CFM Evolution vanilka 2250g Prom-In

Tento produkt bol uvedený na trh ako doplnok stravy. Nie je určené ako náhrada pestrej stravy. Neprekračujte odporúčané dávkovanie. Minimálna trvanlivosť vyznačená na obale.

Zdroje:

1. Wolfe, R. 2000. Protein supplements and exercise. American Journal of Clinical Nutrition 72: 551S-557S. 2. Parise, G., et al. 2000.
2.Mero, A. 1999. Leucine supplementation and intensive training. Sports Medicine 27: 347-358.
3.Bounous, G., Batist, G., and P. Gold. 1991. Whey proteins in cancer prevention. Cancer Letter 57: 91-94.
4.Ha, E., et al. 2003. Functional properties of whey, whey components, and essential amino acids: mechanisms underlying health benefits for active people. Journal of Nutritional Biochemistry 14: 251-258.

Napísať recenziu

Poznámka: HTML nie je preložené!
Kategórie