Prinášame vám top 10 jednoduchých zmien, ktoré môžete urobiť už dnes a ktoré vám pomôžu vo vašom úsilí schudnúť. Tento zoznam je kompiláciou všetkých tipov od našich odborníkov a fanúšikov.

1. SPOMAĽTE - snažte sa jesť pomalšie. Trvá asi 20 min, kým dá žalúdok signál mozgu, že je plný.

2. PITE VEĽA VODY - staré známe: hlad je skrytý smäd. Vypite pohár vody, keď máte pocit hladu, aby ste zistili, či ste neboli len smädní.

3. NEVYNECHÁVAJTE JEDLÁ – preskakovanie a vynechávanie jedál môže spôsobiť, že vaše telo prejde do režimu ukladania tuku, čo bude následne ťažšie pre vás, pri spaľovaní kalórií.

4. VYHÝBAJTE SA STRESU - stres vás môže nabádať ku častejšiemu jedeniu a najmä sacharidov.

5. ZOSTAVTE SI DOPREDU JEDÁLNIČEK - takto bude menej pravdepodobné, že sa budete nezdravo stravovať z fast foodov.

6. SPITE - nedostatok spánku ovplyvňujú hormóny v tele, ktoré regulujú hlad.

7. PRAVIDLÁ PRE STRAVOVANIE V REŠTAURÁCII - 30 - 60 minút pred tým, ako idete na večeru pite veľa vody. Pretože ak budete veľmi hladní a smädní, budete v pokušení a doprajete si veľa dobrôt.

8. POZOR NA VYHRÝZANIE - núdzové vyhrýzanie fit tyčiniek, alebo sladkostí, keď ste hladní, nahraďte nakrájanou zeleninou, ovocím alebo orechmi, ktoré si nachystáte vopred do misky.

9. POHYB – cvičte a plánujte si svoje tréningy! Cvičte so svojimi priateľmi, pretože vedieť, že niekto na vás čaká v telocvični, vás bude inšpirovať.

10. FOTKY - ak máte dosť odvahy, foťte sa každý týždeň, aby ste videli svoju premenu.