1. Technika, technika, technika: Či už ste bežec, plavec, vzpierač alebo proste len cvičíte doma v obývačke, keď sledujete svoj obľúbený televízny program - technika je dôležitá! Keď máte zlú techniku cvičenia môže dôjsť k zraneniu, svalovej nerovnováhe a taktiež nevyťažíte z cvičenia maximum.

2. Nájdite rutinu: Ak praktizujete silový tréning, ako si rozdeľujete svoje svalové skupiny? Pracujete na vašom hrudníku v pondelok? Nohy v stredu? Kedy odpočinok? Dlhé behy cez víkendy a kratšie, rýchlejšie behy počas týždňa? Urobte si z cvičenia zvyk na každý deň.

3. Zásadovosť je kľúč: Hneď ako začnete, pokračujte! Ak budete vytrvalí po dobu 4 týždňov v kuse, vytvoríte si návyk a budete sa cítiť skvele a túžiť po cvičení!

4. Zdravá strava: Výživa je kľúč! Vyvážená zdravá plnohodnotná strava plnou sa musí stať vašim novým životným štýlom!

5. Zabávajte sa: Cvičenie a zdravá strava je zmena životného štýlu. Z oboch ale musíte mať radosť, zabávať sa pri tom a vychutnávať si to!